X

CoD: Modern Warfare 3 "Arkaden" Gameplay Multiplayer Video

Posted: September 2, 2011
CoD: Modern Warfare 3 "Arkaden" Gameplay Multiplayer Video
http://www.g4tv.com/videos/55097/cod-modern-warfare-3-arkaden-gameplay-multiplayer-video/
http://images.g4tv.com/ImageDb3/282268_LGST/call-of-duty-modern-warfare-3.jpg
Video_55097
Get a first look at the multiplayer map, Arkaden, in Search and Destroy game mode for Activision's Call of Duty: Modern Warfare 3.

Comments are Closed

  • Androo53095

    does anyone else rememver the PSA from MW2 about no random nades, yet the first thing this guy does id throw a gernade

    Posted: September 3, 2011 10:37 PM
    Androo53095
  • TheRedBaron1157

    It looks like theres alot of open area which in a way is good bc it may discourage campers......than again im not a fan of getting shot in the back.

    Posted: September 3, 2011 3:03 PM
    TheRedBaron1157
  • b4gleeson

    Listen, can we all not get along? We're all gamers after all! :) I'm a big fan of both games Battlefield/COD, but when I'm not playing one of them, I don't go and find a forum on the other and slag it off. This is clearly a thread for COD fans to have a look and a chat about whats new in the game, Battlefield has its own thread.

    Posted: September 3, 2011 11:30 AM
    b4gleeson
  • Lil'D

    no killz learn to play bro

    Posted: September 3, 2011 10:44 AM
    Lil'D
  • HardcoreGamertag

    man this guy has 2 be the worst player ever

    Posted: September 3, 2011 4:35 AM
    HardcoreGamertag
  • PsylentType

    I love how people call Battlefield a "Campers Game" when in CoD that's all people do to get thier killstreaks. Even IGN always has videos out on where all the best camping spots are on each map (Ouch, yeah, I just owned you!) You can't camp behind walls that can be destroyed. If you camp on a battlfield map, you'll just be waiting for a very long time for someone to maybe walk by you. Also, whats the advantage of camping in battlefield. Theres no lame killstreak rewards. LOL, MW3 even brought back deathstreaks, talk about noob friendly.

    Posted: September 3, 2011 2:29 AM
    PsylentType
  • PsylentType

    I love how people call Battlefield a "Campers Game" when in CoD that's all people do to get thier killstreaks. Even IGN always has videos out on where all the best camping spots are on each map (Ouch, yeah, I just owned you!) You can't camp behind walls that can be destroyed. If you camp on a battlfield map, you'll just be waiting for a very long time for someone to maybe walk by you. Also, whats the advantage of camping in battlefield. Theres no lame killstreak rewards. LOL, MW3 even brought back deathstreaks, talk about noob friendly.

    Posted: September 3, 2011 2:22 AM
    PsylentType
  • 49jexxie

    yeah battlefield comes out october 25,alright about like 70 percent of players including pc,ps3,360 will be playing that game,but a few days later when mw3 comes out about 90 percent are going to play it and 10 percent is left so i think battlefield will be like another world at war only like 1000 players playing it o per console so battlefield fan boys, because call of duty is going to replace battlefield,the first hour it comes out.

    Posted: September 3, 2011 12:20 AM
  • TheNeoReaper

    love how people bash CoD. Grow up little children! FYI BF3 will be dead in 2 weeks after release. BF# is nothing more than a campers wet dream. Hurry we suck so lets hide in are vehicles LMAO

    Posted: September 2, 2011 9:39 PM
  • TheNeoReaper

    ove how people bash CoD. Grow up little children! FYI BF3 will be dead in 2 weeks after release. BF# is nothing more than a campers wet dream. Hurry we suck so lets hide in are vehicles LMAO

    Posted: September 2, 2011 9:38 PM
  • TheNeoReaper

    love how people bash CoD. Grow up little children! FYI BF3 will be dead in 2 weeks after release. BF# is nothing more than a campers wet dream. Hurry we suck so lets hide in are vehicles. lmao

    Posted: September 2, 2011 9:37 PM
  • TheNeoReaper

    Love how fanboys will bash CoD but will be at the midnight release. Grow the hell up little children.

    Posted: September 2, 2011 9:34 PM
  • DenB_012

    omg!!! is this the new $60 dlc i've been waiting for??? wooooo

    Posted: September 2, 2011 7:04 PM
    DenB_012
  • Rox777

    MW3 > BF3

    Posted: September 2, 2011 5:33 PM
  • jdc6305

    Looks like they gimped everything like they did blops. It took a whole clip from the UMP to kill one person. I like to kill people when I shoot them not empty a whole clip into them. F- this game I think I'm gonna pass.

    Posted: September 2, 2011 4:37 PM
    jdc6305
  • SpudDestroyer

    Lol, broseph was killed by 'super-tuber' in the last video.

    Posted: September 2, 2011 4:34 PM
  • DPsx72

    DPsx72's comment is abusive and has been removed.

    Posted: September 2, 2011 3:51 PM
    DPsx72
  • funkykafka

    I was just playing this recently when it was called Modern Warfare 2.

    Posted: September 2, 2011 3:20 PM
    funkykafka
  • Quagmire0793

    whoever was playing was pretty horrible lol.

    Posted: September 2, 2011 3:12 PM
    Quagmire0793
  • Quagmire0793

    whoever was playing was pretty horrible lol.

    Posted: September 2, 2011 3:10 PM
    Quagmire0793
AdChoices