X

Possible Twilight: Breaking Dawn Footage?

Posted: November 24, 2009
Possible Twilight: Breaking Dawn Footage?
http://www.g4tv.com/videos/42956/possible-twilight-breaking-dawn-footage/
http://images.g4tv.com/ImageDb3/183683_LGST/as20091124_twilight.jpg
Video_42956

Those damn glittering vampires are back for more. Could this be possible leaked footage with Peter Facinelli from the Twilight film, Breaking Dawn? Let's hope Bella and Edward learn their lesson (again) this time.

 

For some more Twilight fun, check out Kevin Pereira and Olivia Munn's spoof!

as20090929_twilight

Comments are Closed

  • xFlamexOfxHellx

    The only funny part was when the puppies were being born. rest sucked

    Posted: November 30, 2009 8:27 AM
    xFlamexOfxHellx
  • CustosIntusSilentium

    Whom ever wrote this, you are my hero, and I want to shake your hand!

    Posted: November 29, 2009 9:31 PM
    CustosIntusSilentium
  • Alyutik

    I like this very much!!!))) It's so kind,tricky, excellent and you played very naturally)))) You are really good and pranky actor))))

    Posted: November 29, 2009 2:04 AM
    Alyutik
  • Harkugan

    No! Wait! I think I see another! Oh congratulations, it's a squid! OH GOD, ANOTHER! This one's Michael Jackson! DEAR MOTHER OF JESUS IT'S KLONDIKE BAR! GIMME!

    Posted: November 28, 2009 11:43 PM
    Harkugan
  • M_AVILA346

    fudgekin hilarious

    Posted: November 28, 2009 10:05 PM
    M_AVILA346
  • Blue_Vortex

    This is awesome, baby puppies ftw
    (werewolves - 1 | Sparkling Vampires - 0)

    Posted: November 28, 2009 9:00 PM
    Blue_Vortex
  • GOZ117

    Who cares i thought it was funny!?! I hate Twilight!

    Posted: November 28, 2009 3:59 PM
    GOZ117
  • sofyx

    hahaha that so funny...!!!! I love it.!! I�m team jedward now...!!! hahaha

    Posted: November 27, 2009 8:17 PM
    sofyx
  • maribelnyc

    That was so funny! I loved it! I watched it several times! Do some more!!! My friend shared it with me and I shared it with all my Twihard friends and they also loved it! It's classic! LOL

    Posted: November 27, 2009 1:46 PM
    maribelnyc
  • Yasezelra

    haha that was genius Peter.. i hope u had a great b-day yesterday.. i laughed soo much ..make more plz...

    Posted: November 27, 2009 1:06 PM
    Yasezelra
  • cakeylyns

    Dude!!! That is so piss funny!!!! How did you think of that?!?! You had me on the floor crying, and JEDWARD, incredible!!! Happy B-Day btw!!! xx

    Posted: November 27, 2009 10:45 AM
    cakeylyns
  • beachum_

    Come on!
    that' s so funny!
    I can't stop laughing and the only thing that comes to your mind is
    \"Stop poking fun on my little cutie Edward.\"
    I love it.

    Posted: November 27, 2009 4:34 AM
    beachum_
  • Abigail_Filina

    tha's fun)) I laughed a lot ) Thanks

    Posted: November 27, 2009 4:32 AM
    Abigail_Filina
  • romafacinelli

    peter facinelli my porno doctor sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex

    Posted: November 27, 2009 4:23 AM
    romafacinelli
  • sniperkitty69

    Oh that was funny as so kool should do more in the side shows peter have a great birthday !!

    some people need to lighten up twilight isnt life its a show

    Posted: November 26, 2009 10:06 PM
    sniperkitty69
  • alstar

    \"how could this day get any better!?\"

    Posted: November 26, 2009 10:06 PM
    alstar
  • horsewomen101

    that is the sickest, crapola that could be done

    Posted: November 26, 2009 8:36 PM
    horsewomen101
  • ling82

    Hahahaha!!! Very funny... Did you say team JEDWARD? Hahahaha!!!!

    Posted: November 26, 2009 1:54 PM
    ling82
  • I8NY

    The puppies are fantastic.

    Posted: November 26, 2009 1:44 PM
    I8NY
  • Muse09

    OMG!!!!!!!!!! LOVE IT!!!!!!!!!!! THANK YOU GOD!!!!!!!!!!!!

    Posted: November 26, 2009 12:40 PM
    Muse09
AdChoices