X

Olivia, Kevin and Alan Thicke Sing, Hug and Kiss

Posted: July 9, 2009
Olivia, Kevin and Alan Thicke Sing, Hug and Kiss
http://www.g4tv.com/videos/39807/olivia-kevin-and-alan-thicke-sing-hug-and-kiss/
http://images.g4tv.com/ImageDb3/166013_LGST/smile.jpg
Video_39807

Kevin Pereira and Olivia Munn close the historic 1000 episode of Attack of the Show with a special music number and a very special guest, Alan Thicke!

Comments are Closed

  • deadlyninja420

    thats nasty! olivia = slut

    Posted: December 20, 2009 12:11 PM
    deadlyninja420
  • Intotheblaze

    oh, it was just a dream

    Posted: August 9, 2009 6:05 AM
    Intotheblaze
  • Solid_Muffin09

    Holy Crap that kiss came out of no where O.o

    Posted: August 7, 2009 6:55 AM
    Solid_Muffin09
  • Shi2nG

    ahww..damn olivia..makin out with an old man.just blw me away
    but great show though

    Posted: July 13, 2009 9:03 AM
    Shi2nG
  • Ptm368

    Great video!!
    And all that time I thought the stuff about Kevin being able to play the drums was just joking around... Kev, you've got skills...

    And Olivia, lovely as always! Congrats on 1000 episodes...

    Posted: July 11, 2009 5:15 AM
    Ptm368
  • sooperboots17

    hahaha damn jealous right herrr oliva! give me sum a dat
    she was flipping off the camera when making out with him thanx olivia haha no really

    Posted: July 10, 2009 11:57 PM
    sooperboots17
  • BrutalViolence70

    It was a great show but Olivia kissing was not funny, it just got really gross to watch. Why would you think that was funny? at least the music video was cool, need shorter shorts though.

    Posted: July 10, 2009 7:29 PM
    BrutalViolence70
  • surafel123

    i agree with kevin and what the hell olivia kissing old men and plus hes 70 and Married. Know I can't watch the show the same.

    Posted: July 10, 2009 5:08 PM
    surafel123
  • anasazi_pr

    Olivia, you know you are my homegirl, but... damn. I think you are more tone deaf than my mama. And that can only mean that we need to have you singing more!

    Posted: July 10, 2009 3:23 PM
    anasazi_pr
  • DKarlos

    Why did they have to do that? They could come out with something more...I don't know...poor Olivia.

    Posted: July 10, 2009 12:47 PM
    DKarlos
  • wolfe95

    wow olivia what de hell

    Posted: July 10, 2009 11:54 AM
    wolfe95
  • CavalierB

    You all gotta admit though, Thick was the only one even near on key. Sorry Kevin and Olivia

    Posted: July 10, 2009 9:59 AM
    CavalierB
  • xbullseyex

    I heard that olivia swallows.

    Posted: July 10, 2009 9:04 AM
    xbullseyex
  • MacPhisto

    Now that was pretty awesome that they scored Alan Thicke for the show, but seriously, Olivia was getting WAY too into that kiss. At 1:56 it looked like she even tried to slip him some tongue!!! Ok I think I just threw up in my mouth a little...

    Posted: July 10, 2009 1:15 AM
    MacPhisto
  • SPL33N

    Olivia...wtf seriously. I bet his mouth tasted like yeast and spam. Kissing Kevin would be much more fitting. I wonder what it feels like to get a chubby in an adult diaper.

    Posted: July 10, 2009 12:43 AM
    SPL33N
  • freddy_c

    truly disappointed me. ill never look at that girl the same. smut.

    Posted: July 10, 2009 12:16 AM
    freddy_c
  • Hypknautiqah

    i secondt ...dude

    Posted: July 10, 2009 12:09 AM
    Hypknautiqah
  • Schuey2k2

    This show was perfect until Thicke and Olivia locked lips.... lol

    Posted: July 9, 2009 9:32 PM
    Schuey2k2
  • Jvlesness322

    ...dude

    Posted: July 9, 2009 8:11 PM
  • wildcardomi

    wait what OMG OMG

    Posted: July 9, 2009 8:03 PM
    wildcardomi
AdChoices